25.05.2016

Powitanie i bezglutenowe rurki z kremem od Alaska

Witajcie na moim blogu. Mam na imię Kaja i zamierzam opisywać tutaj każdy produkt jedzeniowy( i nie tylko) warty uwagi, który wpadnie mi w ręce. Nie zawsze będzie to post pozytywny, ale i na pewno znajdą się również i negatywne. Produkty, które będę tutaj opisywała z łatwością znajdziecie w sklepach internetowych i stacjonarnych. Dzisiaj przychodzę do was z rurkami bezglutenowymi nadziewanymi kremami. Jesteście ciekawi czy warto po nie sięgnąć? Zapraszam do dalszej części postu. 


Firma Alaska wyprodukowała bezglutenowe, kukurydziane rurki z kremem w środku. Można je kupić w 4 wariantach smakowych, ale ja skusiłam się tylko na kokosowy i orzech laskowy. Są jeszcze kakaowe i mleczne. W opakowaniu znajdują się 2 kukurydziane rurki wypełnione kremem w środku. Powiem szczerze, że nie są one, aż tak mocno napełnione jak na obrazku, ale można powiedzieć, że jakieś 80% wnętrza rurki jest wypełnione kremem. 

Oba smaki bardzo przypadły mi do gustu. Uwielbiam wszystko co kokosowe, a te na prawdę smakują kokosem i to takim słodkim. Mmm... aż mi ślinka cieknie na samą myśl. Zaś jeżeli chodzi o orzech laskowy to też bardzo mi posmakował. W smaku przypomina trochę nutellę. Jak na rurki za parędziesiąt groszy nie smakują badziewnie, a wręcz przeciwnie są pyszne.

Na opakowaniu znajdziemy znak przekreślonego kłosa więc mamy pewność, że produkt rzeczywiście nie zawiera glutenu i jest odpowiedni dla celiaków i glutenowych alergików. 

Skład kokosowych:cukier, oleje roślinne (palmowy i rzepakowy), kasza kukurydziana 17%, odtłuszczone mleko w proszku, serwatka w proszku, emulgator: lecytyna sojowa, aromaty ( kokosowy i waniliowy), sól jadalna. 

Skład orzechowych: cukier, oleje roślinne (palmowy i rzepakowy), kasza kukurydziana 17%, odtłuszczone mleko w proszku, serwatka w proszku, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu 11%, emulgator: lecytyna sojowa, aromaty ( orzecha laskowego, mleczny i waniliowy), sól jadalna. 



Rurki te można kupić w sklepie Auchan za około 1,29zł lub w sklepach z zdrową żywnością. Ja swoje mam z sklepu internetowego www.e-sloneczko.com gdzie kosztują 0,90zł więc jak widać są dużo tańsze, a przy robieniu większych zakupów w tym sklepie można je kupić jeszcze z rabatem. 

Wyprodukowano w Słowacji.

Może nie jest to produkt na wieczór z słodyczami czy słonymi przekąskami np. do filmu, ale na pewno jest to świetny dodatek do popołudniowej kawy czy herbaty po obiedzie. Polecam bo są pyszne i to nie tylko moja opinia, bo mój ukochany też spróbował i też mu zasmakowało.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz